tirsdag 20. desember 2011

Juleferie

Nå er det JUL! Det betyr julemarsipan til jeg spyr, halvbrente pepperkaker med gammel melis, å stå opp klokka 3 hver dag selv du i julemålestokk har ganske mye å gjøre og ikke minst masse gaver. Jeg elsker å få ting! Fortalte jeg forresten noen gang at jeg fikk
i bursdagsgave? Jeg ser ut som Audrey Hepburn. Også passer det kjempefint til bunad, og det er jo midt i blinken for det er utrolig mange stygge bunad-solbrillekombinasjoner der ute. Jeg synes i alle fall ikke at Shutter Shades til ta for eksempel telemarksbunaden er noe særlig fint. Ikke at Shutter Shades egentlig noensinne er fint. Hvertfall ikke når man har disse Prada Baroque - brillene å sammenligne med. Høh.

Nå skal jeg spise pasta og pesto, drikke Tørst (ah!) og se Frustrerte Fruer. Lurer på hvorfor TV2 velger å begynne den nye sesongen , og ikke vente til over jul. Vel, sammen med Stonehenge og Mayaindianerenes kalender forblir nok det et av verdens mange mysterier.

xoxo Synne, glad:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar