tirsdag 1. november 2011

Koselig

Er hjemme igjen fra Nice, og det har vært en helt fantastisk uke! Jeg har bodd hos en helt fantastisk vertsmor som lagde kjempegod fransk mat og som satte pris på selskapet vårt. Dessuten sier hun koselig, altså på norsk, og det er søtt det. Vi har gått fire timer på skolen hver dag, men det var bare moro (i alle fall når jeg ser tilbake på det) og lærerikt. Dessuten har vi vært på museér og på omvisninger og jeg har vært skikkelig kulturell i Frankrike og spist ost. Det er modent.

Ellers så kjøpte jeg med meg en del fra Sephora, en jakke i geriljastrikk, en "Casio"-klokke til ca en tidel av prisen og et par skinnende sko for kjempelite penger som de har nesten helt like på asos, men som selvfølgelig var myyye billigere. 

Nå har jeg blitt dratt tilbake på skolebemken så brått at jeg har pådratt meg en aldri så liten forkjølelse i farten, men det går fint fordi det er november, og i motsetning til så og si resten av Norge liiiker jeg november fordi det er bursdagsmåned! Hah, jeg elsker gaver.

Har mista iPod-laderen, så den har bare strøm en liten stund til. Inntil den går tom for strøm velger jeg å høre på (hmm, skal jeg orke å  youtube alle sangene for så å linke til dem, uff nei det høres ut som mye jobb, og jeg som har prøve i morgen og greier. Nei, det får bli med bare tittelen):

Under Preassure - Queen feat. David Bowie
Shake it Out - Florence + The Machine
Superhero - Jane's Addiction
Children of the Revolution - T. Rex
Safe Travels - Peter and the Wolf

Herregud så kul jeg er, ingen av sangene er på VG-lista, jeg er så unik og egen. En liten hipster, med andre ord.

PS: Tomat - og bailikumis er bare medium godt.

xoxo Synne, dedd i desa:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar