onsdag 2. november 2011

Klokka

Ja, det var den klokka. Når noen koster en tidel av prisen (se forrige innlegg), så har det kanskje bare også en tidel av kvaliteten. I dag da jeg i alt hastverk slang på meg jakka fire minutter før banen min gikk, bare knepte klokka mi seg opp og fikk en fryktelig medvind fra armen min som liksom dreiv om kom ut gjennom ermehullet, og SMALT i veggen og ble ødelagt. Den ene meltallreimen bare brakk av. Drittklokke. Herregud jeg hater klokker. Neida, jeg gjør ikke det. Jeg elsker klokker.

Drar til Bergen på fredag på et speiderkurs. Jeg har bare vært i Bergen én gang før, og da var jeg pitteliten. Eller, kanskje 5. Det er jo egentlig ikke pittelite. Jeg tror ikke pittelite er et ord. Høres jo litt rart ut. Uansett, speiderkurset blir fett. Det er i ledelse. Så jeg skal bli en skikkelig god leder som har orden på alt. Borsett ifra tiden. Fordi klokka mi er ødelagt. Herregud jeg hater klokker. Neida, jeg gjør ikke det. Jeg elsker klokker.

Sånn her skulle jeg ønske at jeg også var. Nuvel, ikke like deprimert, men like morsom og ironisk og satirisk. Man kan vel si at jeg prøver å blogge litt som hun her, men det går ikke så bra. Jeg er jo mest opptatt av klokker.

xoxo Synne, vondt i nakken:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar