mandag 14. november 2011

Fy fader Fleksnes, it's made for me

Dette var det en fyr som sa på et eller annet tv-prgram jeg så forrige uke. Synes det var moro, det gir jo ikke mening overhodet.

Flere enn meg som ser på Taxi på NRK? For en serie, superspennende, jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg, men det pleier å bli under pleddet for den er litt ekkel. Serien altså. Adil Khan er kanskje ikke verdens beste skuespiller, men så synes jeg også at rollefiguren hans er ganske begrenset, altså han har liksom ikke så mange sider. Kanskje det er nettopp fordi Adil ikke er skusepiller? Uansett så synes jeg at greie dialoger og en solid spenningsfremdrift gjør opp for dette. Gleder meg til neste, og siste, episode.

Powernapen - min beste venn og min verste fiende.

A nap that is at least 15 minutes long, but not greater than 1 hour.
(Unless, you tell your friends that you are going to take a powernap at 2:00 am and end up waking back up again at 7:00 the next morning)

(Urban dictionary)

xoxo Synne, hatt en bra dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar