mandag 10. oktober 2011

Menly Men Men

Premiere på Two and a Half Men med Ashton Kutcher i dag. Jeg gleder meg. Det begynner om 49 minutter. Usikker på hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå frem til da. Tror det blir sosiologi og smoothie. Det er ikke så verst. Har fått internett på mobilen. En ny verden har åpenbart seg. Kan bli dyrt. Det går nok bra. I dag glemte jeg skoleskapnøkkelen min hjemme. Da følte jeg meg skikkelig lost på skolen. Noen trodde kanskje det var ille å ikke ha mobil. Jeg synes det er ille å ikke ha skoleskapnøkkelen min. Men det kan nok hende at jeg kommer til å synes at det er ille å ikke ha mobil. Nå som jeg har fått internett mener jeg. Jeg synes dere også burde se på Two and a Half Men. Det vil nok berike livene deres nevneverdig. Nå skal jeg smoothe. Adjø.

xoxo Synne, trøtt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar