onsdag 19. oktober 2011

Linsedramaet - Del IV

Så, jeg gir opp Brilleland. Brilleland...funker ikke. Brilleland tar ikke telefonen når jeg (les: mamma) ringer og de svarer ikke på mail. Brilleland tok penger for den neste timen jeg skulle ha på den forrige timen min, men jeg har aldri fått den neste timen fordi de er så innmarri syke hele tiden så nå sitter de slu brillenerdene med mine penger (les: mammas penger) for TO linsetimer også har jeg i stede fått dårlig service og én ussel liten linsetime. Så hvis de noen gang svarer på mailen skal vi ha tilbake pengene også går jeg til Specsavers på Manglerud i stede for. Hvis de ikke svarer derimot blir jeg nødt til å ansette en torpedo. Gud, hvor jeg hater Brilleland. Især Brilleland på Bryn. Skulle synet ditt svikte, ikke gå til Brilleland på Bryn. De vil gjøre livet ditt surt.

Sååå...jeg ser dere titter innom her selv om jeg ikke skriver. Det setter jeg pris på. Dere er flinke. Flinkere enn meg. Jeg drar snart til Nice, det blir nice. Høhø. Jeg hater Brilleland.

PS: Husfluen er borte. Jeg vet ikke hvor den tok veien, men uansett hvor den er på vei ønsker jeg den alt det beste. Med mindre den ligger død i vinduskarmen. Stakkaren fikk jo aldri noe navn. Men jeg er sikker på at hadde den det, kunne jeg nok ha lært den å komme når jeg ropte på den. Hvil i fred / lykke til videre lille husfluen min.

xoxo Synne, lettere irritert:)

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ JAA!!! ENDELIG NYTT INNLEGG!! Har venta LENGE!! :D :D Dette innlegget gjorde meg spesielt glad fordi:
    1. Jeg er utslitt etter utallige matteoppgaver om umulige vektorer og..
    2. Dette innlegget var så typisk Synne-skrevet at jeg måtte humre litt i skjegget her jeg sitter for meg selv.

    Sender både deg (les: morra di) og husfluen varme tanker.

    SvarSlett