fredag 21. oktober 2011

Hensyn

Sitter og blogger fra iPaden, ganske så kult. Det går lett å skrive i grunn, hvis jeg snur den på langs, så kan jeg skrive med begge hender og alle fingre. Føler meg særdeles proff. Har liksom magiske fingre, men må passe på å ikke få neglene i skjermen, vil jo ikke ha noen riper. Vet ikke helt hvor enter er. Skal vi se her... Nei. Finner det ikke. Ok, men da blir det ett avsnitt denne gangen. (AVSNITT) Drar til Nice på søndag. Det blir ganske så fett, men det er kjempevanskelig å pakke. Jeg haaater å pakke. Det er vanskelig og krevende, også må man tenke så langt frem i tid. Man må liksom ta så mange hensyn, været og hvor mye jeg har tenkt å kjøpe for eksempel, men man kan ikke ta for mange hensyn, for da blir det overvekt og overvekt er dyrt. Overvekt er kjempedyrt. Overvekt koster shoppingbudsjettet. (AVSNITT) Så da var dett dett da. Nå skulle jeg gjerne ha gått litt ned på siden her, kan jo ikke signere her oppe i teksten. Får gjøre det for denne gang, også heller redigere det fra pcen senere. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg liker nå ennå hjemmets Mac fra 2010 jeg da. DET var sarkasme. Xoxo Synne:)

Herregud folkens, der fant jeg det! Himmel.

Xoxo Synne, en smule trøtt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar