torsdag 8. september 2011

Scheiße

Au! Jeg har øreverk. Ikke sånn vondt i øret fordi jeg har ørebetennelse, neinei, jeg har bokstavelig talt øreverk. Det verker fra øret mitt. Tror det er en kombinasjon av at jeg måtte stikke opp igjen hullene i ørene mine i dag tidlig og at de øredobbene kanskje ikke var helt bra, da jeg kjøpte dem i en litt lyssky bod i Praha. Neida, det var ikke noe muffens altså. De var bare ikke helt sterile.

Regner med dere er ganske glade for at jeg delte dette med dere.

Jeg har tatt meg selv opptil flere ganger i å måle tid i Lady Gaga - sanger. Jeg hører nemlig fortsatt på Born this Way - albumet, og det ble sluppet i mai. Uansett, hvis jeg for eksempel sitter og venter på banen og lurer på hvor lang tid det har gått, vel det har gått omkring to Gaga - sanger tenker jeg der, tilfreds med egen resonnering. Lurer jeg på hvor lenge det er siden jeg kom hjem, vel, rundt åtte Gagas. Det er jo kanskje litt...forstyrrende. Jeg vet ikke, klokka er kanskje et mer utbredt fenomen å bruke til dette formålet?

 Kilde: seaofshoes.com

Det er jo ikke lett å være meg med sånn fristelser overalt. Ok, de er kanskje ikke overalt, jeg har faktisk ikke sett noen Miu Mius i nærheten i det siste. Nuvel, skulle gjere hatt alle de over her jeg. De er litt...de mest fantastiske skoene i hele verden.

Hotel Cæsar står på i bakgrunnen her. Nå driver de og kjefter og smeller om at ei jente har driti seg skikkelig ut på en blogg. Jah, følte bare det var relevant. Ikke at jeg kanskje sprer om meg med statshemmeligheter her, men jeg blogger da. Var på en måte det som var sammenhengen. Jeg oppdaget nettopp også at min hårsveis er til forveksling lik Anette Hoffs. Det er kanskje ikke helt bra, spesielt ikke siden jeg også har sett at sveisen min ligner litt på Tore Sagens. Ser nok ikke helt på meg selv som en miks av de to.

Nu måsta jag burja på lecksorna. Herregud, jeg kan bare så ikke svensk.

xoxo Synne, beine har sovna:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar