onsdag 21. september 2011

Ipoden

Jeg er egentlig ingen iPod-jente. Ja, den er utrolig fin å ha når man skjønner at man har et kleint møte i vente, og jeg har det ganske så fantastisk på bussen om morgenen når jeg sitter og ser ut av vinduet og hører på akkurat den rette musikken. Jeg elsker musikk, jeg elsker å synge med selv om jeg hverken kan teksten eller har stemme, musikk er fett. Men jeg er ikke konstant omslynget av ørepropp - / headsetledningene mine, slik som mange andre er. Allikevel oppdaget jeg i dag på iTunes til min lille forskrekkelse at jeg har en ganske imponerende avspillingsstatistikk på iPoden. Topp fem mest avspilte låter:

Raga Rockers - Hun er fri, 53 ganger
Den varer bare i 30 sek, så egentlig er det litt juks.

Adele - Someone like you, 44 ganger
Ikke noe sjokk kanskje?

Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough, 38 ganger
Alltid en vinner.

Marion Ravn - Found Someone, 36 ganger
Ble ganske overrasket her faktisk.

Rihanna - S&M, 32 ganger
Nykommer på listen.

Noen, inkludert meg selv, er kanskje overrasket over at det ikke er noen Gagas på lista, men det er av den enkle grunn at når jeg hører på Gaga, hører jeg på alt, og ikke på en spesiell sang. På den måte har jeg i gjennomsnitt hørt på hver sang på Born This Way - skiva ca. 25 ganger, men ingen veldig mange ganger flere enn andre. La meg allikevel få føye til at Judas og Marry the Night er hørt på 31 ganger hver, så det var nesten.

Nå må jeg faktisk lese litt entreprenørskapsprøven min i morgen.

xoxo Synne, støl:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar