søndag 14. august 2011

Sommer 11

Heihei. La meg få oppsummere siste del av min sommer i 109 ord: Var i Barcelona og spiste mye god mat og så på mye vakkert. En veldig fin by. Også var jeg ei uke på vestlandet med familiyen. Så dro jeg til Praha og shoppen en deeel. Blant annet et par nye favorittheler, de er råtøffe. Så folkens, nå trenger jeg en annledning å bruke dem. I morgen skal jeg si hadet til gode venner som skal på eventyr i utlandet også skal jeg på linsekontroll. Eller linsesjekk da. Eller jeg vet da ikke jeg. Skal i alle fall få linser. Så det har vært en flottflott sommer, og nå er den snart over og det er både trist og fint.

Nå kan dere forresten følge meg på Blogglisten (har jeg nevnt dette før?)! Jeg vet ikke helt hva det innebærer, men føler det var veldig bloggersk å skrive, så følg følg, mine venner.

Jeg hører fortsatt på Adele. Hun har gravd seg en liten grop i hjernen min og sitter der i fluktstol og drikker paraplydrinker og synger 21 - albumet sitt. Hele tiden. Også når jeg sover.

Jah, da kommer jeg egentlig ikke på noe mer, men inspirasjonen blomstrer vel ved skolestart spår jeg.

xoxo Synne, en smule trøtt:)

1 kommentar:

  1. Nå fikk også jeg det bildet av Adele i hodet...

    SvarSlett