mandag 29. august 2011

Gråt

Lasagnesåret heles sakte men sikkert. Nå har det gått litt over fra å svi til å klø. Jeg tror jeg savner tiden da det svei. Det måtte jeg på en måte bare i bite i meg. Men når det klør, da kan du liksom klø, og da er det snakk om viljestyrke. Jo, jeg savner nok definitivt tiden da det svei.

I går ble jeg sittende oppe og se "Marley and Me" på FEM. Dere trodde kanskje at si, "Titanic" eller "The Notebook" var tidenes grinefilmer. Vel, det kan jeg offisielt avkrefte, for "Marley and Me" tar kaka. Jeg gråt sammenhengende i over en halv time på slutten av den filmen, og jeg har sett den før, så jeg visste hva som kom til å skje. Jeg bare grein og grein, den er så forferdelig trist og ganske fin. Anbefales, faktisk. Se den gjerne like før du skal legge deg, for det positive med en tårflom er at du blir så tung i øynene at det er utrolig deilig å sovne.

1. toothpaste hangover:

The effect that makes everything taste disgusting after you brush your teeth.
Augh! This orange juice tastes horrible, thanks to that gosh-darned toothpaste hangover!
xoxo Synne, har lekser som venter:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar